Результативність та підсумки
методичної роботи
за попередній
навчальний рік
Система роботи кафедри класних
керівників у 2013-2014 навчальному році
характеризується як система взаємопов’язаних заходів, заснованих на досягненнях
педагогічної науки і педагогічного досвіду в питаннях навчання, виховання й
розвитку, спрямована на всебічне підвищення кваліфікації і професійної
майстерності кожного класного керівника, на розвиток і підвищення творчого
потенціалу в цілому, на вдосконалення навчально-виховного процесу, виховання та
розвитку учнів.
Головне завдання виховного процесу полягає в створенні виховної
системи, що включає в себе не тільки середовище, а й духовний простір учня і
педагога, простір культури, який впливає на розвиток особистості, в якому
будуть представлені суспільні цінності та цивілізаційні норми життя: соціальні,
культурні, життєві вибори особистості.
Виховна робота складається з
багатьох компонентів, які взаємопов’язані між собою, складають єдине ціле та
об’єднуються загальними завданнями.
Педагогічний колектив школи
працює над науково-методичною проблемою «Становлення професіоналізму вчителів
шляхом формування креативно-індивідуального стилю педагогічної діяльності».
Головним завданням кафедри
класних керівників було створення умов для розвитку креативності учасників навчально-виховного процесу. Тому
протягом 2013 - 2014 навчального року робота, яка забезпечувала постійний
взаємозв’язок з класними керівниками,
шляхом використання різноманітних форм і методів роботи.
Методичне об’єднання згуртовує класних керівників
навколо методичної проблеми. Вчить
використовувати нові форми і методи в виховній роботі. Планує роботу МО школи, педагогічного
колективу, класу. Діагностує рівень
досягнень, запити та інтереси дітей, труднощі.
Узагальнює кращий досвід класних керівників. Стимулює творчу активність класоводів.
Було проведено
4 засідання на тему :
· Аналіз
виховної роботи за 2012-2013н.р.
Ознайомлення членів кафедри з офіційними документами та рекомендаціями щодо
організації виховної роботи у школі. Визначення основних напрямків роботи на
2013-2014н.р.(круглий стіл ,творчі
звіти);
· Особливості
планування процесу в 5-х класах, адаптація учнів. Аналіз участі учнів пільгової
категорії в гуртковій роботі. Анкетування класних керівників з метою з'ясування
труднощів у роботі.
·
Моральне виховання учнів у системі
виховної роботи в навчальному процесі.
· Підсумки
роботи за рік. Оздоровча компанія 2013 року.
Постійно проводилася індивідуальна та
самоосвітня робота з педагогами:
·
Створення сприятливих умов для успішної
адаптації учнів до навчання у школі.
· Розвиток
пізнавальної сфери школярів;
· Робота
на згуртування класного колективу.
· Робота з
відторгненими дітьми.
·
Психолого-педагогічний супровід
професійного самовизначення.
Кафедра класних керівників
ставить собі за мету об’єднання колективу навколо головної мети закладу. У зв’язку з цим самоосвітня робота членів кафедри була насичена вивченням
методичної літератури, розробками
методичних рекомендацій, виступами на
засіданні кафедр та іншими формами спільної педагогічної діяльності.
Для збагачення знань педагогів,
розвитку світосприйняття, ціннісних орієнтацій, які відповідають завданням
школи систематичним є огляд та
знайомство літературних видань.
Різноманітними та цікавими були
заходи проведені класними керівниками на протязі року. Це – свята до Дня 8
березня, до Дня закоханих,Свято матері, Свято книги, День Європи, Прощання з
букварем; агітбригади, концерти, вернісажі.
У 2013-2014 навчальному році
члени кафедри класних керівників підвищували свій теоретичний,
методичний рівень. Виховний процес школи має неперервний характер, випливає з
реальних завдань і включає широкий набір форм, видів і змісту діяльності. Тому
створення системи накопичення, зберігання, стимулювання й використання
педагогічного досвіду виступає як одне з головних завдань кафедри.
Аналіз відвіданих уроків та
виховних заходів показав, що виховна робота проводиться на належному рівні,
використовуються сучасні технології виховання учнів.
Поряд з традиційними формами
виховної роботи значне місце за результативністю посідає шкільне
самоврядування. Учнівський парламент складається з 7 чоловік, що працюють в комісіях різного
спрямування. Однією з складних проблем сучасної школи.
Однією з складних проблем сучасної школи
є наявність правопорушень серед
дітей та підлітків. Тому в нашій школі створено систему профілактичної роботи,
що інтенсивно впроваджується.
Високу активність проявили класні керівники 1-11 класів. Запланована робота
проводилась згідно плану, відповідально і якісно.
Мета виховної роботи: набуття учнями школи соціального досвіду
успадкування духовних надбань нашого народу, досягнення високої культури
міжнаціональних взаємин, формування в учнів особистісних ознак громадянина
розвиненого духовно, фізично.
Головним завданням кафедри класних керівників є
створення умов для розвитку особистості учнів.
У своїй
роботі класні керівники керуються наступними завданнями:
•
орієнтування виховної системи навчального закладу на визнання пріоритету патріотичного
виховання особистості;
•
забезпечення взаємодії класних керівників з усіма соціальними інститутами, щодо
інтенсифікації процесу духовного становленняучня;
•
обговорення питань духовно-морального виховання на засіданнях методичного
об’єднання, засіданнях кафедри, зустрічах з батьками;
•впроваджувати
у виховний процес технології духовності;
•створити
банк творчих методичних знахідок у сфері духовно-морального виховання;
•сприяти
взаємодії школи сім'ї та суспільства в духовному розвитку особистості.
Основні напрямки роботи
предметної кафедри
• Пріоритетним напрямком роботи кафедри класних керівників вважати патріотичне
виховання особистості.
• Запровадження гнучких
моделей виховного процесу, відповідно до здібностей та нахилів учня.
• Зміцнення фізичного, психічного
та соціального здоров’я учнів, запровадження здоров’язберігаючих технологій
освітнього процесу.
• Формування позитивної мотивації
навчання та вибору майбутньої професії.
• Допомога учням в оволодінні
стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості.
• Підготовка класних керівників до
використання інноваційних технологій та реалізації завдань креативної
освіти.
Список членів предметної кафедри
№ п\п
|
П.І.П. вчителя
|
Рік
народ
ження
|
Пед
стаж
|
Категорія
|
Педзвання
|
атестація
|
курси
|
1.
|
Калашникова
Ганна Миколаївна
|
1962
|
24
|
Перша
|
2008
|
2012
|
|
2.
|
Немко
Юлія Василівна
|
1980
|
13
|
Друга
|
2012
|
2111
|
|
3.
|
Гаркуша
Світлана Миколаївна
|
1962
|
21
|
Друга
|
2008
|
2012
|
|
4.
|
Булана
Алла Володимирівна
|
1970
|
22
|
Вища
|
Старший вчитель
|
2008
|
2009
|
5.
|
Андрусяк
Юлія Вікторівна
|
1975
|
19
|
Старший вчитель
|
2012
|
2012
|
|
6.
|
Боднар
Віта Віталіївна
|
1981
|
11
|
Друга
|
2012
|
2011
|
|
7.
|
Гонсіровська
Інна Вікторівна
|
1960
|
29
|
Вища
|
вчитель -методист
|
2008
|
2009
|
8.
|
Єрохіна
Лариса Миколаївна
|
1963
|
28
|
Вища
|
2009
|
2009
|
|
9.
|
Лобань
Наталія Павлівна
|
1961
|
32
|
старший вчитель
|
2011
|
2011
|
|
10.
|
Семікоп
Валентина Петрівна
|
1953
|
41
|
Вища
|
2011
|
2010
|
|
11.
|
Лісіченко
Оксана Іванівна
|
1975
|
22
|
2008
|
2008
|
||
12.
|
Котенко
Оксана Юріївна
|
1993
|
2
|
||||
13.
|
Шкапов
Станіслав Олександрович
|
||||||
14.
|
Гичка
Катерина Василівна
|
Доручення членам кафедри для
виконання в процесі загальношкільної науково - методичної роботи
№
п\п
|
ПІП
|
Клас
|
Проблемні питання, над
якими
працюють класні керівники
|
1.
|
Семикоп В.П..
|
1-А
|
Роль сім’ї у профілактиці
відхилень у поведінці дитини.
|
2.
|
Гичка К. І.
|
1-Б
|
Виховання дисциплінованості, охайності,
зібраності. Згуртування дитячого
колективу
|
3.
|
Лобань Н.П
|
2-А
|
Розвиток індивідуальних здібностей і талантів , забезпечення умов
їх реалізації.
|
4.
|
Котенко О.І..
|
2-А
|
Виховання дітей
в сім’ї. Співпраця
сім’ї і школи.
|
5.
|
Єрохіна Л.М.
|
3
|
Виховання в
учнів почуття єдності з природою, відповідальності за стан її
збереження.
|
6.
|
Лісіченко О.І.
|
4-А
|
Виховання в учнів
правил культурної поведінки.
|
7.
|
Шкапов С.О.
|
4-Б
|
Виховання в
дітей почуття дружби
і товаришування.
|
8.
|
Гаркуша С.М.
|
5
|
Виховання в
учнів поваги до
держави, її законів,
до праці і
людей праці
|
9.
|
Немко Ю.В.
|
6
|
Виховання в
учнів почуття
відповідальності патріотизму та
любові до Батьківщини
|
10.
|
Калашникова Г.М.
|
7
|
Робота над
згуртованістю, вироблення
навичок культури поведінки,
виховання
поваги до старших.
|
11.
|
Боднар В.В.
|
8
|
Виховання свідомої
дисципліни, згуртування дитячого
колективу.
|
12.
|
Булана А.В.
|
9
|
Виховання в
учнів правил культурної
поведінки.
|
13.
|
Гонсіровська І.В.
|
10
|
Виховання свідомого
відношення до навчання
та прищеплення стійких
навичок культури поведінки.
|
14.
|
Андрусяк Ю.В.
|
11
|
Виховання
здорового способу життя,
відповідального
ставлення до власного здоров’я.
|
З А С І Д А Н Н Я № І
(Організаційне)
07.09.2014 р.
№ п\п
|
З М І
С Т
|
Відповідальні
|
1.
|
Про результати виховної
роботи у 2013-2014
навчальному році.
|
Голова МО
|
2.
|
Визначення
основних напрямів методичної
роботи на 2014-2015 навчальний рік.
|
Калашникова А.О.
|
3.
|
Нормативно-правове забезпечення виховного процесу
|
Калашникова А.О.
|
4.
|
Діагностування класних
керівників.
|
Немко Ю.В.
|
6.
|
Обговорення плану роботи методичного об’єднання
класних керівників на новий навчальний рік.
|
Голова МО
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
|
||
1) Підготовка
до огляду літописів
класних колективів та
інформаційних вісників (куточків)
класів.
2)
Підготувати звіт про
відвідування учнями школи
та прийняті міри,
щодо попередження пропусків
занять без поважних
причин.
|
Класні
керівники
1-11 кл.
|
З
А С І Д А Н НЯ № ІІ
ТЕМА: Формування
у школярів високої громадянської активності
та національної
свідомості
12.11.2014 р.
№ п\п
|
З М І
С Т
|
Відповідальні
|
1.
|
Громадянське виховання підлітків як
соціально-педагогічна проблема
|
Калашникова А.О.
|
2.
|
Форми та методи формування
національної свідомості та самосвідомості (доповідь).
|
Булана А.В.
|
3.
|
Обмін досвідом між класними
керівниками:
· виховання у школярів національних і
загальнолюдських цінностей;
· системна робота з національного
виховання;
· виховання в контексті життєтворчості
особистості;
· шляхи формування національної свідомості;
· виховання поваги до державних
символів.
|
Лісіченко О.І.
Гаркуша С.М.
Андрусяк Ю.В.
|
4.
|
Відвідування виховної
години класного керівника.
|
Котенко О.Ю.
|
5.
|
Організація спільної діяльності педагогів, батьків,
учнів.
|
Немко Ю.В.
|
6.
|
Огляд методичної літератури, нормативних документів
з даного питання.
|
Калашнткова Г.М..
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
|
||
Підготувати питання до анкетування учнів з
національно-громадянського виховання.
|
Класні
керівники
1-11 кл.
|
З А С І Д А
НН Я ІІІ
ТЕМА. Удосконалення родинного виховання учнів
21.01.2015 р.
№ п\п
|
З М І
С Т
|
Відповідальні
|
1.
|
Спільна
робота громадськості, школи і сім’ї у становленні особистості школяра.
|
Струж Я.В.
|
2.
|
Індивідуальна робота класного
керівника з батьками
(з досвіду роботи).
|
Гаркуша С.М..
|
3.
|
Проблемний стіл за участю батьків на тему “Умови
успішного виховання дітей у родині”:
·
родина – міцний
і дружний колектив;
·
здоровий
родинний мікроклімат і його вплив на формування особистості дитини;
·
довір’я у
вихованні;
·
ставлення до
найстарших членів сім’ї, родини;
·
єдність вимог
батьків та вчителів у ставленні до дітей.
|
Батьки учнів 1-х,
11-х класів
МО кл.керівників
|
5.
|
Родинний захід (педагогічний всеобуч батьків).
|
класні курівники 1-11 класів
|
6.
|
Огляд та вивчення науково-методичної літератури з
проблем організації родинного виховання
|
Семикоп В.П.
|
7.
|
Практикум. Захист
проектів класних керівників
|
класні керівники
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
|
||
Підготувати матеріал на
правову тематику до проведення виховного заходу.
|
Класні
керівники
1-11 кл.
|
ЗА
С І Д А Н Я ІV
ТЕМА. Превентивне виховання
учнів – пріоритетний напрямок
виховання.
травень 2015 р.
№ п\п
|
З М І
С Т
|
Відповідальні
|
1.
|
Соціально-економічні тенденції розвитку суспільства
і проблеми профілактичної виховної роботи з неповнолітніми (лекція).
|
Калашникова А.О.
|
2.
|
Вчитель і проблема дисципліни або як прийнято
відповідати на неприйнятну поведінку учнів.
|
Єрохіна Л.М.
|
4.
|
Методичний фестиваль
класних керівників:
·
напрямки
правовиховної роботи;
·
система заходів
з правовиховної роботи;
·
система
профілактики правопорушень;
·
система роботи
з попередження правопорушень;
·
орієнтовна
тематика з морально-правового виховання;
·
роль ради
профілактики;
·
вивчення
особистості важковиховуваних школярів.
|
Гонсіровська І.В.
Боднар В.В.
|
5.
|
Творчий
звіт класних керівників,
що атестуються. Виховний захід на
правову тематику.
|
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
|
||
Підготувати питання до
анкетування учнів з вивчення розвитку особистості.
|
Класні
керівники
1-11 кл.
|
Індивідуальна робота з педагогами
№
п\п
|
П.І.П. вчителя
|
Затруднення в роботі вчителя
|
Завдання для опрацювання
|
Термін виконання
|
Хто допомагає
|
1
|
Булана Алла Володимирівна
|
Робота по профорієнтації школярів.
Робота з відторгненими дітьми
|
Принципи індивідуально-орієнтованого
підходу до роботи з дітьми
.
|
Жовтень
|
Керівник кафедри
|
2
|
Калашникова Ганна Миколаївна
|
Робота з дітьми схильними до порушення норм
поведінки.
|
Формування емоційної гармонійності, психологічного
здоров’я, виконання вікових
завдань
|
Листопад
|
Керівник кафедри
|
3
|
Бондар Валентина Михайлівна
|
Робота з дітьми схильними до порушення
норм поведінки .
|
Виховання куль тури поведінки, засобів
кому -нікації, емпатії серед учнів класу.
|
Грудень
|
Калашникова А.О.
|
4
|
Лісіченко Оксана Іванівна
|
Розвиток пізнавальної сфери молодших
школярів. Підвищення рівня комунікативних.
|
Зниження рівня тривожності, розвиток
дрібної моторики рук, логічного мис –лення.
|
Вересень
|
Керівник кафедри
|
5
|
Котенко Оксана Юріївна
|
Психолого-педагогічний супровід
професійного самовизначення.
|
Активізація спрямованості на
самопізнання, власну активність, як основу професійного самовизначення..
|
Квітень
|
Керівник кафедри
|
План проведення відкритих
виховних заходів в 2014-2015 н.р.(матеріали,
що потрібно здати до шкільного методкабінету)
Місяць/
|
Назва заходу
|
Клас
|
Дата
|
Тематична лінійка
|
Клас
|
вересень
|
· Свято Першого дзвоника
· Виставка квітів «Барви осені»
|
всі
|
22.09
|
·
До Міжнародного дня
миру-
|
9
|
жовтень
03.10
|
· Свято до Дня працівника освіти
|
11
|
22.10
|
· До Дня
визволення України і Дніпропетровщини від німецько-фашистських загарбників
|
10, всі
|
листопад
09.11
|
· Захід до Дня української писемності
(відкритий захід)
|
10
|
· До Дня пам’яті жертв голодомору на Україні
|
8
|
|
грудень
19.12
|
· Свято
Миколая
|
9
|
· До Міжнародного дня інвалідів
|
7
|
|
січень
|
· Захід до Дня пам’яті героїв Крут
|
8
|
· До Дня
соборності України
|
6
|
|
лютий
14.02
|
· Свято
до Дня св. Валентина
|
7
|
-
|
-
|
-
|
березень
|
· Свято
до Міжнародного жіночого дня
· Шевченківські
дні – відкритий захід до Дня народження Т.Шевченка
|
11 клас
6 клас
|
· До
Шевченківських днів
|
5
|
|
квітень
|
· Свято
пам’яті «Дзвони Чорнобиля»
|
5
|
· До
Чорнобильської трагедії
|
11
|
|
травень
|
· Мітинг
до Дня Перемоги
|
всі
|
-
|
-
|
-
|
План проведення відкритих
виховних заходів в 2014-2015 н.р.
(молодша школа)
клас
|
захід
|
дата
|
1А і 1Б
|
· Свято
«Прощавай, букварику!»
|
травень
|
2А і 2Б
|
· День
казки
|
лютий
|
3А і 3Б
|
· Свято
Матері
|
травень
|
4
|
· Випускний
|
травень
|
Тематика колонок в
класних газетах
місяць
|
теми (три колонки)
|
вересень
|
·
до початку навчального року
|
жовтень
|
·
до Дня вчителя
·
до Дня українського козацтва
·
до Дня визволення України від німецько
- фашистських загарбників
|
листопад
|
·
до Дня української писемності
·
до Дня пам’яті жертв голодомору
·
до Всесвітнього дня дітей
|
грудень
|
·
до Свята збройних сил України
·
до Свята св. Миколая
·
до Новорічних свят
|
січень
|
·
до Дня пам’яті героїв Крут
·
до Дня Соборності України
·
до Різдва
|
лютий
|
·
до Дня захисника Вітчизни
·
до Дня рідної мови
·
до Дня святого Валентина
|
березень
|
·
до Свята 8 березня
·
до міжнародного дня театру
·
до Шевченківських свят
|
квітень
|
·
до Дня сміху
·
до Дня пам’яті Чорнобильської
катастрофи
·
до Дня космонавтики
|
травень
|
·
до Свята Перемоги
·
до Дня матері
·
до Свята останнього дзвоника
|
Заходи, що
проводять вчителі – предметники на допомогу класним керівникам
·
Свято українського
козацтва – Калашникова А.О., допомагає Дяченко М.І.
·
Виставка малюнків,
поробок до Дня дітей - Гарбуз Н.П.
·
До Дня боротьби зі СНІДом–виступ
агітбригади – Андрусяк Ю.В.
·
До Свята захисника
Вітчизни – Чалий О.С..
·
До Дня рідної мови – Шкапов С.О.
·
До Шевченківських днів – бібліотекар ГорячО.В.
·
До Дня театру – Булана
А.В.
·
До Дня Європи – Озерська Н.І. Гоцманова Т.Г
Самоосвітня робота вчителів
№
п\п
|
П.І.П. вчителя
|
Тема,над працює вчитель
|
Форма узагальнення
|
Термін виконання
|
примітка
|
1
|
Боднар Віта Віталіївна
|
Виховання всебічної гармонійно-розвиненої
особистості.
|
Виступ на засіданні кафедри
|
листопад
|
|
2
|
Калашникова Ганна Миколаївна
|
Організація дружнього , морально-стійкого
колективу
|
Реферат
|
Травень
|
|
3
|
Котенко Наталія Анатоліївна
|
Організація дружнього, морально-стійкого
класного колективу .
|
Розробка виховних годин
|
Березень
|
|
4
|
Немко Юлія Василівна
|
Психологія творчості парадигма дослідження
конструктивної діяльності.
|
Виступ на засіданні кафедри
|
Квітень
|
|
5
|
Гаркуша Світлана Миколаївна
|
Національні цінності у формуванні духовності
особистості.
|
Реферат
|
Грудень
|
|
6
|
Булана Алла Володимирівна
|
Створення умов виховання життєлюбної,
талановитої особистості.
|
Реферат
|
Січень
|
|
7
|
Андрусяк Юлія Вікторівна
|
Формування згуртованого та організаційного
життєдіяльного колективу.
|
Реферат
|
Лютий
|
|
10
|
Котенко Оксана Юріївна
|
Формування життєвих компетенцій учнів.
|
Реферат
|
Березень
|
|
11
|
Шкапов Станіслав Ол-дрович
|
Взаємодія школи та сімї - один з головних
принципів роботи вчителя..
|
Реферат
|
Листопад
|
|
12
|
Лісіченко Оксана Іванівна
|
Організація проектной діяльності учнів
позаурочний час
|
Реферат
|
Квітень
|
|
13
|
Єрохіна Лариса Миколаївна
|
Адаптація учнів першого класу до умов навчання.
|
Виступ на засіданні кафедри
|
Листопад
|
|
14
|
Лобань Наталія Павлівна
|
Розвиток креативності в молодшій школі.
|
Виступ на засіданні кафедри
|
Лютий
|
|
15
|
Семікоп Валентина Петрівна
|
Виховання у школярів загальнолюдських цінностей
– головний аспект розвитку особистості..
|
Методичні рекомендації
|
Січень
|
|
16
|
Гичка Катерина Василівна
|
Створення сприятливого психоемоційного
мікроклімату серед учні першого класу.
|
Методичні рекомендації
|
Грудень
|
Індивідуальна та групова робота з
підготовки завдань для учнів, що
виявляють підвищений інтерес до
предметів
№ п\п
|
Форма роботи
|
Вид завдань
|
клас
|
П.І.П. вчителя
|
Термін виконання
|
1
|
Клуб «Віч-на-віч»
|
Творчі завдання
|
5-11
|
Немко Юлія Василівна
|
Протягом року
|
2
|
«Літературне вітання»
|
Творчі завдання
|
5-11
|
Булана Алла Володимирівна
|
Протягом року
|
3
|
«Відродження»
|
Творчі завдання
|
7-8
|
Бондар Валентина Михайлівна
|
Протягом року
|
4
|
«Декоративне
мистецтво»
|
Творчі завдання
|
5-7
|
Гарбуз Наталія Петрівна
|
Протягом року
|
5
|
«Пам'ять»
|
Творчі завдання
|
8-11
|
Шкапов Станіслав Олександрович
|
Протягом року
|
6
|
«Перлинка»
|
Творчі завдання
|
1-8
|
Протягом року
|
Немає коментарів:
Дописати коментар